אטרקציות לאירועים בראש העין

טלפון: 077-6049304

אטרקציות לאירועים
אטרקציות לאירועים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים להשכרה

בסיום הפסקת האוכל ניתן לעבור עם שקית ולאסוף את כל שאריות המזון והאשפה כדי שיהיה לאותם מפעילים ליום הולדת שטח נקי ומסודר להמשך פעילות יום ההולדת. כשמסתיים החלק השני של יום ההולדת אחרי טקס העוגה זה הזמן לחלק לילדים את כל המתוקים. ניתן לחלק את עוגת יום ההולדת, שיפודי ממתקים/ שלוקים / ארטיקים / שערות סבתא / שקית ממתקים ועוד... כך הילדים יוצאים עם הרגשה מתוקה מיום ההולדת והם במילא אחרי ארוחה ולפני ציחצוח השיניים כך שזה הזמן הטוב ביותר לחלק את כל המתוקים.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 3 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

אטרקציות לאירועים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


אטרקציות לאירועים בראש העין

סיבה שניה- ברגע שכולם מגיעים והפעלת יום ההולדת מתחילה יש לסגור את הדוכן הזה גם כדי שיצברו רעב עד ההפסקה למען הסדר והארגון עד ההפעלה שלא יפריע למפעיל


אטרקציות לבר מצוה

חתונה טובה בישראל - מחפשים לחגוג באווירה אחרת? בתקופה שלנו, מרבית האירועים נראים ממש אותו הדבר; המוזיקה צפויה, בורקסים עבשים ומעט הרקדות. לא הגיע הזמן ליצור משהו שונה לגמרי? מסיבת יום הולדת חדשנית באמת היא חויה טובה שתחקק בזכרון... יש לכם כוח לחגוג מסיבה בסגנון אחר? כמובן, ועכשיו זה ממש פשוט! האנשים שהזמנתם כבר מורגלים בחתונות מסוג זה ולכן הם ישתעממו תוך דק' אחדות מהאירוע שלכם. אם אתם רוצים ליצור אירוע מרהיב באמת ובתמים, אין ספק שיהיה צורך להיות מיוחדים. זה נכון, זה יצריך משאבים, אולם התוצאות הנפלאות בסוף מכפרות על הכל. מחפשים נואשות מידע חשוב על שירותי בר? תקראו כאן!