אטרקציות לבר מצווה בקרית טבעון

טלפון: 077-6049304

אטרקציות לבר מצווה
אטרקציות לבר מצווה
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

אטרקציות בת מצווה

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 4 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

אטרקציות לבר מצווה

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


אטרקציות לבר מצווה בקרית טבעון

אין ספק שהחלק החשוב ביותר הוא בחירת המזון!אורחים לא רעבים, הם גם אורחים שבעי רצון, מסיבה זו לא תרצו להזניח את הפרט של הקייטרינג. באמצעות מזון גורמ


אטרקציות למסיבות

סיבה שניה- ברגע שכולם מגיעים והפעלת יום ההולדת מתחילה יש לסגור את הדוכן הזה גם כדי שיצברו רעב עד ההפסקה למען הסדר והארגון עד ההפעלה שלא יפריע למפעיל ושלא ילכלך את האולם או את הבית, את החטיפים כדאי להניח על שולחן אחד בנפרד מההורים ולא לייצר צלחת אישית לכל ילד כדי שכל אחד יוכל בעשר דקות שתעניקו להם כמות שהגוף דורש ולא מעבר. בנוסף בהפסקה של כל אותם הפעלות לימי הולדת כדאי להגיש לילדים ארוחה כלילה שלא תסבך אותם מידי ושלא תשרוף המון זמן מזמן פעילות יום ההולדת כמו לדוגמא, פיצה, נקנקיה בחמניה, כריך שוקולד או חומוס כל אלה קל לחלק לילדים מאידך לילדים לא לוקח המון זמן לאכול.