אטרקציות לבת מצווה בבאר יעקב

טלפון: 077-6049304

אטרקציות לבת מצווה
אטרקציות לבת מצווה
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

הפעלות יום הולדת

האטרקציות הפחות נפוצות באירועים הם: קריקטוריסט, סידורי בלונים למבוגרים, זיקוקי דינור, הפרחת בלונים ועוד... האטרקציות האלו פחות נפוצות באירועים בעיקר עקב המחיר הגבוה שלהם וההספק הלא כל כך מספק, זאת אומרת כאשר אנו מזמינים לאירוע שלנו קריקטוריסט ניתן לראות שיש תור ארוך אבל כל אדם מחכה למעלה מ- 20 דקות ולכן אנחנו מבינים שהאטרקציה הזו לא מתאימה כל כך לאירועים, מכוון שמי רוצה שאנשים ימתינו בתור בזמן שיש רחבת ריקודים המזמינה אותם להגיע ולמלא אותה בשמחת חיים.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 5 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

אטרקציות לבת מצווה

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


אטרקציות לבת מצווה בבאר יעקב

מחזיקי מפתחות לאירועים היא אטרקציה מעולה לאירועים, מאחר והיא משלבת מזכרת ומתנה לאורחים שמגיעים לאירוע שלכם, וכדאי לשים לב שהגימיק המצליח ביותר הוא ת


אטרקציות לארועים

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל. הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקום מיד לאחר בחירת המפעיל מומלץ לבחור מקום. ניתן לחגוג בשיטה המסורתית - בבית, אבל צריך להתחשב בעובדה שבגילאים קטנים גם ההורים נשארים וכמובן משוחחים ביניהם, עובדה שיכולה להפריע מאוד לילדים במהלך הפעיליות, פתרון טוב זה להקצות אגף לילדים (בסלון לדוגמה) ואגף למוגרים (בפינית האוכל, במטבח, או מאחורי הילדים), רצוי לפנות רהיטים וחפצים שבירים. בכל זאת - מדובר בילדים וכמובן לפמות מרחב ולנעול את החדרים שלפחות שם ישאר מסודר ונקי.