בובות ענק לאירועים בגבעת חנניה

טלפון: 077-6049304

בובות ענק לאירועים
בובות ענק לאירועים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

קוסם ליום הולדת

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 79 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

בובות ענק לאירועים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


בובות ענק לאירועים בגבעת חנניה

הדרישה של הילדים ואולי אפילו של ההורים הרבה יותר גבוהה מפעם, היום יום ההולדת מלווה בתפאורות מושקעות, כניסות מרשימות של ילד יום ההולדת (כניסה על כרכר


השור הזועם

ניתן לחגוג גם באולם מושכר, מומלץ לעשות סבב מראש ולבדוק שהמקום מתאים לפעילות ורחב מספיק. (עמוד במרכז החדר עלול להפריע מאוד). שימו לב - אם האולם מציע דוכנים ואטרקציות כמו כן גם המפעיל שבחרתם כדאי לבדוק שלא קיימת כפילות, דבר שעלול לחסוך לכם כסף. וכמובן מומלץ להתמקם רחוק ממגרש משחקים ומתקנים אחרים (לא כדאי שמגרש המשחקים יהווה מתחרה למפעיל ביום ההולדת) חשוב לדאוג למחצלת, שולחנות, כיסאות וגנרטות. לאחר שבחרנו מקום ומפעיל הגיע העת והזמן לבשר לילד יום ההולדת על ההפקה המיוחלת.