טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מפעילים לימי הולדת
מפעילים לימי הולדת

זיקוקים לחתונה

לעניין האטרקציות לחתונה חשוב להבין שכל מפעיל זיקוקים חייב שיהיה ברשותו רישיון וביטוח, אחרת האורחים שלכם באירוע יהיו פגיעים לאסונות ולא יהיה כיסוי על כך, אולמות האירועים לרוב לא מעניקות ביטוח לקהל ולאורחים באירוע לפיכך ניתן לראות הרבה אולמות אירועים שלא מוכנים להכניס לאולם שלהם מפעיל ללא רישיון. עשן כבד פופולארי מאוד באירועים בעיקר בריקוד הצמוד של חתן והכלה או כאשר מדובר על בר מצווה או בת מצווה הריקוד יתבצע עם אחד ההורים, המילוי של מכונת העשן הכבד הוא מילוי על ידי קרח יבש ולפיכך יש למפעיל את הצורך להביא קרח יבש ממקום רחוק יותר מיוחד לאירוע, בדרך כלל ניתן למצוא את זאת באזור תל אביבי ואשדוד.

מפעילים לימי הולדת באור יהודה

ישנם סיפורים רבים על מקרים כאלו ואחרים שאנשים שנכחו באירוע נפגעו כתוצאה מאטרקציות וגימיקים סביבם, מקרה ידוע היה לפני מספר שנים בודדות שבו חתן וכלה ה

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 101 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מפעילים לימי הולדת

הפעלה ליום הולדת

ניתן לחגוג גם באולם מושכר, מומלץ לעשות סבב מראש ולבדוק שהמקום מתאים לפעילות ורחב מספיק. (עמוד במרכז החדר עלול להפריע מאוד). שימו לב - אם האולם מציע דוכנים ואטרקציות כמו כן גם המפעיל שבחרתם כדאי לבדוק שלא קיימת כפילות, דבר שעלול לחסוך לכם כסף. וכמובן מומלץ להתמקם רחוק ממגרש משחקים ומתקנים אחרים (לא כדאי שמגרש המשחקים יהווה מתחרה למפעיל ביום ההולדת) חשוב לדאוג למחצלת, שולחנות, כיסאות וגנרטות. לאחר שבחרנו מקום ומפעיל הגיע העת והזמן לבשר לילד יום ההולדת על ההפקה המיוחלת.