מקומות לימי הולדת באדורה

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מקומות לימי הולדת
מקומות לימי הולדת

מפיק אירועים

דברים שלא כדאי להוסיף הם: מפל שוקולד למרות שהוא דוכן שנשמע כיפי ומפתה הוא דוכן שמאוד מלכלך ודורש התעסקות רבה מידי ולכן גם בסוף הפעלת יום ההולדת בחלוקת המתוקים לא כדאי לצרף מפל שוקולד. פופקורן הוא מוצר לא בטיחותי לילדים מתחת לגיל 5 ובנוסף הוא מתפזר ומשתלט על כל ההפעלה, לכן גם מדוכן זה כדאי להימנע. מתנפחים יש להוסיף במידה וההפעלת יום ההולדת מאוד פשוטה וקלילה, בגילאים של 2-4 שנים.

מקומות לימי הולדת באדורה

בנוסף מומלץ לתת לילד יום ההולדת לשוחח יום יומיים לפני היום המיוחל עם המפעיל ולשמוע מפיו מה הוא הולך לחוות ביום ההולדת, זו כבר התחלה של חברות טובה שר

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 94 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מקומות לימי הולדת

בובות ענק לאירועים

בכל אירוע טוב שיהיו אטרקציות בלתי נשכחות! מתים להפתיע את האורחים שלכם עם מתקנים מתנפחים? כל בידור משובח צריך להיות כיפי. אם תעמידו עבור האורחים כל מיני משחקים, אתם יכולים להיות בטוחים שכל האירוע יהפוך לחוויה בלתי נשכחת ושהחברים שלכם יכייפו מאוד. מה הטעם לתכנן עוד מסיבת רווקים לא מעניינת? אם אפשר להיות יצירתיים? זקוקים לכל אינפורמציה על טאבון? מה לגבי מסיבה בסגנון מוגדר? עכשיו, דרך טובה וקלה לערוך מסיבה מעניינת, היא בעזרת קונספט. בוחרים מראש נושא מוגדר, וכך בוחרים את תפאורה, התחפושות ואת הדברים האחרים. הכל אפשרי, גם אתם יכולים לערוך חתונה חלומית. כבר בחרתם נושא למסיבה שלכם? מומלץ לחפש דוכני מזון לאירועים!