מתנפחים בבאר שבע

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לארועים

אירועים רבים נחגגים מידי שנה בארץ וכולם מעידים על תרבות ימי הולדת חדשה, כל כוכבי הילדים מהטלויזיה גם תורמים לכך ופתאום הפכנו למדינה שמכבדת ומוקירה את כל מי שיש לו יכולת כלכלית אשר הוא חלק מההויה הישראלית החדשה שנוצרה כאן בשנים האחרונות, ובנוסף נאמר שההפקות של ימי ההולדת לעולם לא נגמרות רק במפעיל לרוב זה מגיע עם דוכני מזון לאירוע והשקעה נוספת באטרקציות שונות כמו מגנטים לאירועים לכל המשתתפים ביום ההולדת אשר מתבצעת על ידי צלם מגנטים שמסתובב לו בין כולם ומצלם תמונות מגנטים ומפתח לאחר מכן לאורחים הנוכחים באירוע.

מתנפחים בבאר שבע

יש בתחום אולמות ארועים שיכולים להציע לכם עסקאות חבילה כגון: מוסיקה, וידאו, קייטרינג, תאורה וכדומה.פרסונליזציה היא דבר חשוב לחלק מהאנשים, יש אנשי

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

בת מצווה אטרקציות

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל. הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקום מיד לאחר בחירת המפעיל מומלץ לבחור מקום. ניתן לחגוג בשיטה המסורתית - בבית, אבל צריך להתחשב בעובדה שבגילאים קטנים גם ההורים נשארים וכמובן משוחחים ביניהם, עובדה שיכולה להפריע מאוד לילדים במהלך הפעיליות, פתרון טוב זה להקצות אגף לילדים (בסלון לדוגמה) ואגף למוגרים (בפינית האוכל, במטבח, או מאחורי הילדים), רצוי לפנות רהיטים וחפצים שבירים. בכל זאת - מדובר בילדים וכמובן לפמות מרחב ולנעול את החדרים שלפחות שם ישאר מסודר ונקי.