מתנפחים בבחן

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

הפעלות יום הולדת

חתונה טובה בישראל - מחפשים לחגוג באווירה אחרת? בתקופה שלנו, מרבית האירועים נראים ממש אותו הדבר; המוזיקה צפויה, בורקסים עבשים ומעט הרקדות. לא הגיע הזמן ליצור משהו שונה לגמרי? מסיבת יום הולדת חדשנית באמת היא חויה טובה שתחקק בזכרון... יש לכם כוח לחגוג מסיבה בסגנון אחר? כמובן, ועכשיו זה ממש פשוט! האנשים שהזמנתם כבר מורגלים בחתונות מסוג זה ולכן הם ישתעממו תוך דק' אחדות מהאירוע שלכם. אם אתם רוצים ליצור אירוע מרהיב באמת ובתמים, אין ספק שיהיה צורך להיות מיוחדים. זה נכון, זה יצריך משאבים, אולם התוצאות הנפלאות בסוף מכפרות על הכל. מחפשים נואשות מידע חשוב על שירותי בר? תקראו כאן!

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בבחן

סיבה שניה- ברגע שכולם מגיעים והפעלת יום ההולדת מתחילה יש לסגור את הדוכן הזה גם כדי שיצברו רעב עד ההפסקה למען הסדר והארגון עד ההפעלה שלא יפריע למפעיל


מתקנים מתנפחים

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל. הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקום מיד לאחר בחירת המפעיל מומלץ לבחור מקום. ניתן לחגוג בשיטה המסורתית - בבית, אבל צריך להתחשב בעובדה שבגילאים קטנים גם ההורים נשארים וכמובן משוחחים ביניהם, עובדה שיכולה להפריע מאוד לילדים במהלך הפעיליות, פתרון טוב זה להקצות אגף לילדים (בסלון לדוגמה) ואגף למוגרים (בפינית האוכל, במטבח, או מאחורי הילדים), רצוי לפנות רהיטים וחפצים שבירים. בכל זאת - מדובר בילדים וכמובן לפמות מרחב ולנעול את החדרים שלפחות שם ישאר מסודר ונקי.