טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

בר מצווה אטרקציות

יש בתחום אולמות ארועים שיכולים להציע לכם עסקאות חבילה כגון: מוסיקה, וידאו, קייטרינג, תאורה וכדומה. פרסונליזציה היא דבר חשוב לחלק מהאנשים, יש אנשים שיעדיפו לקבל שירותים שונים מעסקים נפרדים כי זה יתן להם אפשרות להנות מארוע שמותאם להם באיכות וברמה הגבוהה ביותר עוסק מוכר בתחום האירועים מיומן ובעל תושיה יהיה זה שיוכל לסדר לכם את מיטב הפתרונות האיכותיים והיצירתיים שיספקו את מבוקשכם שירימו את ההערב שלכם.

מתנפחים בגיאה

סיבה שניה- ברגע שכולם מגיעים והפעלת יום ההולדת מתחילה יש לסגור את הדוכן הזה גם כדי שיצברו רעב עד ההפסקה למען הסדר והארגון עד ההפעלה שלא יפריע למפעיל

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

הפעלות לילדים

מחזיקי מפתחות לאירועים היא אטרקציה מעולה לאירועים, מאחר והיא משלבת מזכרת ומתנה לאורחים שמגיעים לאירוע שלכם, וכדאי לשים לב שהגימיק המצליח ביותר הוא תמונות מגנטים לאירועים מכוון שהוא סוג של מתנה ומזכרת מהאירוע והאורחים נהנים מאוד גם להצטלם וגם לקבל תמונה מתנה שבדרך כלל הם מצולמים עם חברים אהובים או בני משפחה קרובים. זיקוקים לאירועים היא אטרקציה בולטת במיוחד ניתן לראותה המון באירועים כמו: חתונות, בר מצווה ועוד... חשוב לומר כמה מילים על האטרקציה הזו, את הפעלת הזיקוקים יש לבצע על ידי אדם המוסמך לזה הכוונה היא לאדם המחזיק ברישיון בתוקף - הפעלת זיקוקים במדינתנו היא אך ורק על ידי אדם המתאים ביותר לכן יש לבדוק היטב כאשר אתם בוחרים מפעיל זיקוקים לאירוע שלכם, וכדאי לכם לבחור באנשי מקצוע בעלי רישיון בתוקף ובנוסף חשוב מאוד שתהיה אחריות לאותו מפעיל זיקוקים, האחריות כוללת ביטוח צד ג' במקרה של נזק לגוף האדם או נזק ברכוש שנגרם על ידי הפעלת הזיקוקים לכן חשוב מאוד האחריות ואם אתם מקיימים מגעים עם חברת זיקוקים לאירועים שאין ברשותה אחריות לצד שלישי עבור כל נזק שיכול להיגרם אז אין לכם מה להמשיך את המגעים איתו ויש לעבור למפעיל זיקוקים אחר.