מתנפחים בדליה

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לימי הולדת

לאחר שמסיימים הילדים עם החטיפים, וכולם הגיעו, מתחילה פעילות יום ההולדת ודוכן החטיפים נסגר. היתרון בסגירת דוכן החטיפים הוא שהילדים יכולים להתרכז בפעילות יום ההולדת שמעביר מפעיל ליום הולדת, ולא קמים כל רגע לנשנש עוד חטיפים. לאחר השעה הראשונה של הפעילות נגיש לילדים את ארוחת הצהריים/ הערב. ההפסקה קצרה בין 10 דקות לרבע שעה ולכן מומלץ להגיש לילדים אוכל מהיר הכנה/ מוכן מראש כמו לדוגמא: מגוון כריכים שמוכנים מראש, פיצות, או נקניקייה בלחמנייה שכולם אוהבים. כדי שהילדים ישבו ויקבלו את הכריכים המוכנים/ הפיצות עד אליהם כך הם לא מתפזרים בזמן ההפסקה ואז לעשות סיבוב קטן בין הילדים עם כמה ירקות חתוכיםה לנשנוש ולבריאות. אם הילדים מתחילים להתפזר אפשר לומר להם שרק מי שישב בחזרה במחצלת יקבל טרופית ואז הם חוזרים לשבת ומקבלים את הטרופית. הסיבה שכדאי לחלק לילדים טרופיות ולא שתייה בכוסות היא הסדר והניקיון, כשמחלקים שתייה בכוסות גם העבודה יותר קשה וגם הילדים מניחים את הכוסות על הרצפה ואז זה נשפך במהלך הפעילות.

מתנפחים בדליה

כיום בניגוד לפעם כדי לגרום לילדינו אושר וסיפוק מיום ההולדת אנחנו צריכים להשקיע הרבה מעבר למה שהורינו השקיעו בנו בעבר.אם בעבר הפעלות לימי הולדת היו

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

הפעלות לבר מצווה

ישנם סיפורים רבים על מקרים כאלו ואחרים שאנשים שנכחו באירוע נפגעו כתוצאה מאטרקציות וגימיקים סביבם, מקרה ידוע היה לפני מספר שנים בודדות שבו חתן וכלה התקדמו לתוך כניסת החופה שלהם ובזמן הזה שהם צועדים ביחד אחד האורחים ריסס על החתן ספריי "שלג" ובזמן הזה נדלקו והופעלו מספר זיקוקים על ידי צלם מגנטים לאירועים בשדרה שליד החופה וכתוצאה מהמגע של החומר הדליק והאש של הזיקוק נפגע ונכווה קשות החתן, כל האורחים היו המומים לפתע ולא הבינו מה קרה, נוצרה המולה סביב החתן אביו ניסה לעזור לו לכבה את האש מפניו לאחר כמה שניות הצליחו והחתן פונה לטיפול רפואי בבית החולים הקרוב, לאחר כשעה חזר החתן עם משחה על פניו ונמשכה החופה מאותו הרגע שנעצרה.