טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

הפעלות ימי הולדת

וכך יוצא שהמון ילדים לא יכולים לחגוג יום הולדת בסגנונות המיוחדים שיש כיום והם לא לוקחים חלק בכל אותם ההפקות של ימי ההולדת של ימינו ונאלצים לרוב לוותר על אירוע יום הולדת משלהם מכוון שעדיף להם לא לחגוג יום הולדת שונה משל כל האחרים אז כל אותם ההורים מועטי היכולת נאלצים לוותר על יום ההולדת של ילדיהם, ולכך יש השלכות מכוון שזה יוצר פערים בחברה שלנו בין הורים וילדים שיש להם יכולת כלכלית לבין הורים וילדים שאין להם יכולת כלכלית דומה. ימי ההולדת של פעם היו מתאפיינים בתכנון עצמי של משפחת החוגגים, היה נהוג להכין שולחן כיבוד יפה אשר מלא בכל טוב, כזה שיש בו חטיפים לכל הילדים וממתקים בשפע, בדרך כלל יום ההולדת כלל מוזיקה משמחת ברקע שעליו רוקדים כל ומשתוללים כולם.

מתנפחים בדפנה

בין השלבים הראשונים הוא לשאול ולברר שהאולם ארועים, אליו אתם הולכים להתרשם, נושא בכל התעודות הנדרשות לשם הפעלתו של האולם. שמעתי על לא מעט מקרים בהם ג

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

אטרקציות בת מצווה

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל. הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקום מיד לאחר בחירת המפעיל מומלץ לבחור מקום. ניתן לחגוג בשיטה המסורתית - בבית, אבל צריך להתחשב בעובדה שבגילאים קטנים גם ההורים נשארים וכמובן משוחחים ביניהם, עובדה שיכולה להפריע מאוד לילדים במהלך הפעיליות, פתרון טוב זה להקצות אגף לילדים (בסלון לדוגמה) ואגף למוגרים (בפינית האוכל, במטבח, או מאחורי הילדים), רצוי לפנות רהיטים וחפצים שבירים. בכל זאת - מדובר בילדים וכמובן לפמות מרחב ולנעול את החדרים שלפחות שם ישאר מסודר ונקי.