מתנפחים בהוזייל

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות למבוגרים

ברצונכם לדעת על ארועים חדשניים? רק חושבים על דרכים להפוך כל אירוע רגיל לארוע מיוחד? בקרו ותתחילו להשתמש בכל הטוב שנמצא שם עבורכם. תפיקו מזה את המיטב! האישה ילדה וצריך למצוא מקום לברית? מפתחים מיגרנה רק מלהתעסק עם מציאת מקום לאירוע? סביר להניח שיהיו הרבה ארועים אותם יהיה לנו חשוב לחגוג במסגרת גדולה עם כל האנשים הכי יקרים לנו: אחות, אח, אחיינים, חברים טובים שלנו, חברים לעבודה ואפילו שכנים. מסיבה זו, הפקת ארוע בצורה שתתאים לנו בצורה הכי טובה היא לרוב משימה מורכבת. במאמר הקצר שמולכם יש מספר עצות שלי להפיכת כל מסיבה לאירוע שאתם לא תשכחו. צריכים עזרה עם תל אביב אירועים? ריכזנו לכם כמה עצות טובות להתחלה:

מתנפחים בהוזייל

בימינו ניתן לראות חגיגות ימי הולדת לילדים בצורה שונה מעמי ההולדת שלנו ההורים, היום כבר כמעט ואין מסיבות ימי הולדת משעממות ללא מפעיל מקצועי שמקיים את

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות בת מצווה

לאחר שמסיימים הילדים עם החטיפים, וכולם הגיעו, מתחילה פעילות יום ההולדת ודוכן החטיפים נסגר. היתרון בסגירת דוכן החטיפים הוא שהילדים יכולים להתרכז בפעילות יום ההולדת שמעביר מפעיל ליום הולדת, ולא קמים כל רגע לנשנש עוד חטיפים. לאחר השעה הראשונה של הפעילות נגיש לילדים את ארוחת הצהריים/ הערב. ההפסקה קצרה בין 10 דקות לרבע שעה ולכן מומלץ להגיש לילדים אוכל מהיר הכנה/ מוכן מראש כמו לדוגמא: מגוון כריכים שמוכנים מראש, פיצות, או נקניקייה בלחמנייה שכולם אוהבים. כדי שהילדים ישבו ויקבלו את הכריכים המוכנים/ הפיצות עד אליהם כך הם לא מתפזרים בזמן ההפסקה ואז לעשות סיבוב קטן בין הילדים עם כמה ירקות חתוכיםה לנשנוש ולבריאות. אם הילדים מתחילים להתפזר אפשר לומר להם שרק מי שישב בחזרה במחצלת יקבל טרופית ואז הם חוזרים לשבת ומקבלים את הטרופית. הסיבה שכדאי לחלק לילדים טרופיות ולא שתייה בכוסות היא הסדר והניקיון, כשמחלקים שתייה בכוסות גם העבודה יותר קשה וגם הילדים מניחים את הכוסות על הרצפה ואז זה נשפך במהלך הפעילות.