מתנפחים בכפר הנשיא

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

אטרקציות למבוגרים

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בכפר הנשיא

מחזיקי מפתחות לאירועים היא אטרקציה מעולה לאירועים, מאחר והיא משלבת מזכרת ומתנה לאורחים שמגיעים לאירוע שלכם, וכדאי לשים לב שהגימיק המצליח ביותר הוא ת


אטרקציות לאירועים

ישנם בעלי אירועים שמזמינים את שירות תמונות המגנטים לאירועים ויחד עם זאת גם שירותי אטרקציות נוספות לאירוע כמו קונפטי ועוד... דבר אחד חשוב המון בעלי אירועים לא מבינים הוא שרוב בעלי האולמות לא מאשרים ולא מסכימים לבעלי השמחות להכניס לאולם תותח קונפטי, הקונפטי עבור בעלי האולמות גורם ללכלוך עצום ודורש ניקוי מקצועי לאחר האירוע, לכן אותם אולמות לא מוכנים שיכנס תותח הקונפטי וכתוצאה מכך הרבה בעלי שמחות שהזמינו את השירות נאלצים לשמוע ביום האירוע שאין אפשרות להפעילו ועל מנת למנוע ממכם עוגמת נפש מיותרת יש לבדוק לפני הזמנת השירות האם בכלל יש אפשרות להכניסו לאולם.