מתנפחים בכפר הרי"ף

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

הפעלות ליום הולדת

תנסו להימנע ממצב שמשתתפי האירוע שלכם יתחילו להרגיש מחנק וצפיפות במהלך הארוע, אך מצד שני לא תרצו שיקרה מצב שכמות המוזמנים שלכם עלולה להיות קטנה ביחס למידותיו של גן האירועים ואז תתקבל אשליה שיש ארוע דל באורחים. אולמות אירועים בראשון לציון - חבילות הכל כלול, למי זה שווה?

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בכפר הרי"ף

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה.ובסוף נחלק לי


מתנפחים לאירועים

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.