טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לילדים

האטרקציות הפחות נפוצות באירועים הם: קריקטוריסט, סידורי בלונים למבוגרים, זיקוקי דינור, הפרחת בלונים ועוד... האטרקציות האלו פחות נפוצות באירועים בעיקר עקב המחיר הגבוה שלהם וההספק הלא כל כך מספק, זאת אומרת כאשר אנו מזמינים לאירוע שלנו קריקטוריסט ניתן לראות שיש תור ארוך אבל כל אדם מחכה למעלה מ- 20 דקות ולכן אנחנו מבינים שהאטרקציה הזו לא מתאימה כל כך לאירועים, מכוון שמי רוצה שאנשים ימתינו בתור בזמן שיש רחבת ריקודים המזמינה אותם להגיע ולמלא אותה בשמחת חיים.

מתנפחים בכפר חסידים

היה מקרה לא מזמן שפורסם בעיתונות האלקטרונית ובכתבה נכתב על מקרה ממש לא נעים שבו נוצר גוויה על פניו של חתן כתוצאה מזיקוק שבער בזמן שהחתן והכלה עברו ע

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

מתנפחים לאירועים

אם וכאשר אתם מחליטים על להזמין את חבילת תמונות מגנטים לאירועים הכוללת את העשן הכבד, הזיקוקים יש לבחור בספקי שירות נפרדים ולא הכל דרך צלם מגנטים לאירועים מכוון שאם תבחרו בנותן שירות המגנטים תקבלו "כולבויניק" כזה שיעשה הכל ביום האירוע ולא יהיה מספיק פנוי לצלם את תמונות המגנטים באירוע שלכם, לכן יש לבחור את ספקים אלו תוך הבנה מה אתם תקבלו במידה ותזמינו את כל החבילה מספק אחד, לא כדאי להתפתה למחיר חבילה נמוך במעט ממחיר השוק ועל ידי כך לקבל שירות פחות מקצועי ביום האירוע, שימו לב! הזול לרוב הוא היקר.