מתנפחים בכרמיאל

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

הפעלות ליום הולדת

בדקו האם יש רישון להפעלת הזיקוקים ובנוסף האם יש ברשות המפעיל ביטוח צד ג' - ביטוח למשתתפים והנוכחים באירוע, חשוב מאוד לבדוק לפני שסוגרים עם נותני השירות את הדברים האלו מכוון שאם אדם יפצע או יכווה כתוצאה מהבעירה של הזיקוקים יש אחריות קפידה (בשפה משפטית) על בעלי האירוע, לפיכך ובהתאם לזאת על בעלי האירוע לבקש מנותני השירות להציג את המסמכים והתעודות הרלוונטיות בהתאם.

מתנפחים בכרמיאל

וכך יוצא שהמון ילדים לא יכולים לחגוג יום הולדת בסגנונות המיוחדים שיש כיום והם לא לוקחים חלק בכל אותם ההפקות של ימי ההולדת של ימינו ונאלצים לרוב לוות

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

הפעלות לימי הולדת

בהמשך לכך נאמר שלאיש ולמפעיל הזיקוקים לא היה רישיון וביטוח על נזקי גוף לפיכך ובהתאם לזאת נושא אחריות הישיר לכל נזק שיגרם זהו המפעיל עצמו שהו בעל אותם אטרקציות לאירועים והגימיק הזה באירוע ולכן מומלץ לא לקחת סיכונים מיותרים באירוע ולהזמין נותן שירות מקצועי בעל רישיון וביטוח על פי מה שקבע המחוקק ולא לעבור על החוק בשביל לחסוך עשרות שקלים. ומה היה קורה אילו היה נפגע מישהו אחר באירוע ולא החתן, נאמר למשל אחד האורחים חלילה? מי היה נושא באחריות על נזקי גוף אם לא היה ביטוח כמובן? התשובה היא ברורה בעלי האירוע היו האחראים לכך בדיוק כפי שהיה אחראי מפעיל הזיקוקים ושאר האטרקציות והגימיקים שהוא מציע לקהל לקוחותיו.