מתנפחים בלביא

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לילדים

ישנם בעלי אירועים שמזמינים את שירות תמונות המגנטים לאירועים ויחד עם זאת גם שירותי אטרקציות נוספות לאירוע כמו קונפטי ועוד... דבר אחד חשוב המון בעלי אירועים לא מבינים הוא שרוב בעלי האולמות לא מאשרים ולא מסכימים לבעלי השמחות להכניס לאולם תותח קונפטי, הקונפטי עבור בעלי האולמות גורם ללכלוך עצום ודורש ניקוי מקצועי לאחר האירוע, לכן אותם אולמות לא מוכנים שיכנס תותח הקונפטי וכתוצאה מכך הרבה בעלי שמחות שהזמינו את השירות נאלצים לשמוע ביום האירוע שאין אפשרות להפעילו ועל מנת למנוע ממכם עוגמת נפש מיותרת יש לבדוק לפני הזמנת השירות האם בכלל יש אפשרות להכניסו לאולם.

מתנפחים בלביא

נקודה אחרונה, תתנסו בעצמכם, רק אתם מכירים את עצמכם הכי טוב. ובגלל זה אתם תוכלו לדעת מהי ההחלטה הכי טובה רצוי לראות ולהתרשם בעצמכם ולשים בצד את חוות

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

יום הולדת הפעלות

ניתן לחגוג גם באולם מושכר, מומלץ לעשות סבב מראש ולבדוק שהמקום מתאים לפעילות ורחב מספיק. (עמוד במרכז החדר עלול להפריע מאוד). שימו לב - אם האולם מציע דוכנים ואטרקציות כמו כן גם המפעיל שבחרתם כדאי לבדוק שלא קיימת כפילות, דבר שעלול לחסוך לכם כסף. וכמובן מומלץ להתמקם רחוק ממגרש משחקים ומתקנים אחרים (לא כדאי שמגרש המשחקים יהווה מתחרה למפעיל ביום ההולדת) חשוב לדאוג למחצלת, שולחנות, כיסאות וגנרטות. לאחר שבחרנו מקום ומפעיל הגיע העת והזמן לבשר לילד יום ההולדת על ההפקה המיוחלת.