טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

הפעלות ליום הולדת

בכל אירוע טוב שיהיו אטרקציות בלתי נשכחות! מתים להפתיע את האורחים שלכם עם מתקנים מתנפחים? כל בידור משובח צריך להיות כיפי. אם תעמידו עבור האורחים כל מיני משחקים, אתם יכולים להיות בטוחים שכל האירוע יהפוך לחוויה בלתי נשכחת ושהחברים שלכם יכייפו מאוד. מה הטעם לתכנן עוד מסיבת רווקים לא מעניינת? אם אפשר להיות יצירתיים? זקוקים לכל אינפורמציה על טאבון? מה לגבי מסיבה בסגנון מוגדר? עכשיו, דרך טובה וקלה לערוך מסיבה מעניינת, היא בעזרת קונספט. בוחרים מראש נושא מוגדר, וכך בוחרים את תפאורה, התחפושות ואת הדברים האחרים. הכל אפשרי, גם אתם יכולים לערוך חתונה חלומית. כבר בחרתם נושא למסיבה שלכם? מומלץ לחפש דוכני מזון לאירועים!

מתנפחים במישור אדומים

חברות מגנטים לחתונה רבות מספקות לקהל לקוחותיהם מגוון שירותים בתחום האירועים והחתונות לפיכך ניתן לראות ספקי שירות רבים עם איכותיות שונות, בחירת צלם מ

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

בר מצווה אטרקציות

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל. הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקום מיד לאחר בחירת המפעיל מומלץ לבחור מקום. ניתן לחגוג בשיטה המסורתית - בבית, אבל צריך להתחשב בעובדה שבגילאים קטנים גם ההורים נשארים וכמובן משוחחים ביניהם, עובדה שיכולה להפריע מאוד לילדים במהלך הפעיליות, פתרון טוב זה להקצות אגף לילדים (בסלון לדוגמה) ואגף למוגרים (בפינית האוכל, במטבח, או מאחורי הילדים), רצוי לפנות רהיטים וחפצים שבירים. בכל זאת - מדובר בילדים וכמובן לפמות מרחב ולנעול את החדרים שלפחות שם ישאר מסודר ונקי.