טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבת מצוה

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.

מתנפחים במעגן

דברים שלא כדאי להוסיף הם: מפל שוקולד למרות שהוא דוכן שנשמע כיפי ומפתה הוא דוכן שמאוד מלכלך ודורש התעסקות רבה מידי ולכן גם בסוף הפעלת יום ההולדת בחלו

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

מתקנים מתנפחים

חברות מגנטים לחתונה רבות מספקות לקהל לקוחותיהם מגוון שירותים בתחום האירועים והחתונות לפיכך ניתן לראות ספקי שירות רבים עם איכותיות שונות, בחירת צלם מגנטים לאירוע מתבצע על ידי מספר כללים חשובים, כמו למשל טוב לראות תמונות של ספקי השירות עוד לפני האירוע למשל יש ספקי שירות תמונות מגנטים לאירועים שמצלמים באיכות גרועה ולכן המגנטים נראים רע במיוחד, על מנת למנוע ממכם הזמנה של שירות לקוי שכזה עדיף לראות את המגנטים מלפני האירוע ועל ידי כך תרוויחו הרבה.