טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

בת מצווה אטרקציות

כשמתחילה הפעילות מומלץ לסגור את דוכן החטיפים כדי שלא יהיו לילדים הסחות דעת במהלך הפעילות. בתום השעה הראשונה כבר כולם רעבים וזה הזמן ל- 10 דקות של הפסקה, רצוי להכין את הכריכים / פיצות / נקנקיה בלחמניה ומה שמתחשק מראש כדי שלא יגזל זמן בהפסקה ולחלק לילדים כאשר הם כולם יושבים על המחצלת בצורה מסודרת (ניתן לומר לילדים שכל מי שיאכל וישב בצורה מסודרת יקבל שתייה) בדרך כלל מומלץ לחלק טרופיות ולא כוסות שתיה בגלל שהכוס עלולה להתהפך ולתרום לא מעט בלאגן לפעמים בהפעלות לימי הולדת מומלץ ואף רצוי להתמקד ולהיות מפוקסים בכמות האוכל שיש להגיד להורים ולילדים וכמות התוספות לילדים בפעילות, זאת אומרת אם הזמנתם הפעלה גדושה יקרה ומושקעת אין צורך להזמין מתנפחים בובות ענק ועוד תוספות תפלות מסוג זה, להלן כמה דברים כדאי להוסיף ביום ההולדת וכמה שממש כדאי לוותר.

מתנפחים במשמרת

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להת

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

מתנפחים

נקודה אחרונה, תתנסו בעצמכם, רק אתם מכירים את עצמכם הכי טוב. ובגלל זה אתם תוכלו לדעת מהי ההחלטה הכי טובה רצוי לראות ולהתרשם בעצמכם ולשים בצד את חוות דעתם של ההורים. הסיכוי נמוך שכל דבר שיהיה טוב לכם יהיה טוב להורים שלכם ולהיפך כמובן.