מתנפחים בנוה מיכאל

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

אטרקציות לאירועים

ישנם סיפורים רבים על מקרים כאלו ואחרים שאנשים שנכחו באירוע נפגעו כתוצאה מאטרקציות וגימיקים סביבם, מקרה ידוע היה לפני מספר שנים בודדות שבו חתן וכלה התקדמו לתוך כניסת החופה שלהם ובזמן הזה שהם צועדים ביחד אחד האורחים ריסס על החתן ספריי "שלג" ובזמן הזה נדלקו והופעלו מספר זיקוקים על ידי צלם מגנטים לאירועים בשדרה שליד החופה וכתוצאה מהמגע של החומר הדליק והאש של הזיקוק נפגע ונכווה קשות החתן, כל האורחים היו המומים לפתע ולא הבינו מה קרה, נוצרה המולה סביב החתן אביו ניסה לעזור לו לכבה את האש מפניו לאחר כמה שניות הצליחו והחתן פונה לטיפול רפואי בבית החולים הקרוב, לאחר כשעה חזר החתן עם משחה על פניו ונמשכה החופה מאותו הרגע שנעצרה.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בנוה מיכאל

בכל אירוע טוב שיהיו אטרקציות בלתי נשכחות!מתים להפתיע את האורחים שלכם עם מתקנים מתנפחים? כל בידור משובח צריך להיות כיפי. אם תעמידו עבור האורחים כל


אטרקציות לחתונות

כמה טיפים להגשת האוכל ביום ההולדת. אירוע עם מפעיל ליום הולדת- הגשת האוכל כשיש מפעיל ביום ההולדת צריכה להתבצע בפולסים ובצורה מסודרת ומאורגנת שלא תפריע למהלך הפעילות. נתחיל מהגשת האוכל לילדים- בדרך כלל הילדים לא מגיעים כולם ביחד ליום ההולדת, אלא טיפין טיפין גם אם מגדירים שעה התחלה מדויקת בהזמנה, לכן כדאי לנצל את הזמן הזה להגשת החטיפים. רצוי שהחטיפים יהיו מלוחים ולא סוכריות גומי, חמצוצים וכד' מכיוון שמתוק יכול לסתום את הקיבה בהפסקת האוכל (שתתבצע שעה לאחר תחילת הפעילות). מומלץ להגיש את החטיפים בצלחות על שולחן עם ערימת כוסות חד פעמיות שבהן כל ילד יוכל למלא את החטיפים שהוא אוהב, כך הוא אוכל בדיוק את הכמות שהוא רוצה וצריך (בניגוד לצלחות אישיות שמכינים מראש בתפזורת שהילד אוכל מעבר למה שהוא צריך ועוד חיסרון שהמקום מאוד מתלכלך כשכל ילד מקבל צלחת חטיפים אישית) ושוב לא נסתמת הקיבה בהפסקה.