מתנפחים בנס הרים

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

מתנפחים לאירועים

כמה טיפים להגשת האוכל ביום ההולדת. אירוע עם מפעיל ליום הולדת- הגשת האוכל כשיש מפעיל ביום ההולדת צריכה להתבצע בפולסים ובצורה מסודרת ומאורגנת שלא תפריע למהלך הפעילות. נתחיל מהגשת האוכל לילדים- בדרך כלל הילדים לא מגיעים כולם ביחד ליום ההולדת, אלא טיפין טיפין גם אם מגדירים שעה התחלה מדויקת בהזמנה, לכן כדאי לנצל את הזמן הזה להגשת החטיפים. רצוי שהחטיפים יהיו מלוחים ולא סוכריות גומי, חמצוצים וכד' מכיוון שמתוק יכול לסתום את הקיבה בהפסקת האוכל (שתתבצע שעה לאחר תחילת הפעילות). מומלץ להגיש את החטיפים בצלחות על שולחן עם ערימת כוסות חד פעמיות שבהן כל ילד יוכל למלא את החטיפים שהוא אוהב, כך הוא אוכל בדיוק את הכמות שהוא רוצה וצריך (בניגוד לצלחות אישיות שמכינים מראש בתפזורת שהילד אוכל מעבר למה שהוא צריך ועוד חיסרון שהמקום מאוד מתלכלך כשכל ילד מקבל צלחת חטיפים אישית) ושוב לא נסתמת הקיבה בהפסקה.

מתנפחים בנס הרים

ניתן לחגוג גם באולם מושכר, מומלץ לעשות סבב מראש ולבדוק שהמקום מתאים לפעילות ורחב מספיק. (עמוד במרכז החדר עלול להפריע מאוד).שימו לב - אם האולם מציע

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות לבת מצוה

דברים שלא כדאי להוסיף הם: מפל שוקולד למרות שהוא דוכן שנשמע כיפי ומפתה הוא דוכן שמאוד מלכלך ודורש התעסקות רבה מידי ולכן גם בסוף הפעלת יום ההולדת בחלוקת המתוקים לא כדאי לצרף מפל שוקולד. פופקורן הוא מוצר לא בטיחותי לילדים מתחת לגיל 5 ובנוסף הוא מתפזר ומשתלט על כל ההפעלה, לכן גם מדוכן זה כדאי להימנע. מתנפחים יש להוסיף במידה וההפעלת יום ההולדת מאוד פשוטה וקלילה, בגילאים של 2-4 שנים.