מתנפחים בנצר סרני

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

הפעלות יום הולדת

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בנצר סרני

היה מקרה לא מזמן שפורסם בעיתונות האלקטרונית ובכתבה נכתב על מקרה ממש לא נעים שבו נוצר גוויה על פניו של חתן כתוצאה מזיקוק שבער בזמן שהחתן והכלה עברו ע


בת מצווה אטרקציות

בכל אירוע טוב שיהיו אטרקציות בלתי נשכחות! מתים להפתיע את האורחים שלכם עם מתקנים מתנפחים? כל בידור משובח צריך להיות כיפי. אם תעמידו עבור האורחים כל מיני משחקים, אתם יכולים להיות בטוחים שכל האירוע יהפוך לחוויה בלתי נשכחת ושהחברים שלכם יכייפו מאוד. מה הטעם לתכנן עוד מסיבת רווקים לא מעניינת? אם אפשר להיות יצירתיים? זקוקים לכל אינפורמציה על טאבון? מה לגבי מסיבה בסגנון מוגדר? עכשיו, דרך טובה וקלה לערוך מסיבה מעניינת, היא בעזרת קונספט. בוחרים מראש נושא מוגדר, וכך בוחרים את תפאורה, התחפושות ואת הדברים האחרים. הכל אפשרי, גם אתם יכולים לערוך חתונה חלומית. כבר בחרתם נושא למסיבה שלכם? מומלץ לחפש דוכני מזון לאירועים!