מתנפחים בעין ורד

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבר מצווה

לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות תרבות ישראלית חדשה אשר לא מייצגת המון מבין התושבים שחיים כאן ולפיכך ובהתאם לזאת התפתחו לה פערים בחברה הישראלית אשר מעידה על מצב לא תקין אשר כולנו נקלענו אליו מבלי שבכלל שמנו לב אליו, יכול להיות שרבים נהנים מכך אבל יש גם כאלו שבוודאי לא נהנים מכך ואלו כל המשפחות מועטי היכולת הכלכלית. הפערים בין ימי ההולדת של אז להיום נועה בת 5 "אמא אני רוצה יום הולדת מיוחדת כמו שהייתה לחברה שלי מיכלי וכמו שעשו לעידו מהגן, אני רוצה היום הולדת הכי טובה בעולם".

מתנפחים בעין ורד

שילוב פרוטכניקה באירוע הוא דבר נפוץ, ישנם בעלי שמחות שמזמינים זיקוקי דינור בשמיים מחיר של אטרקציה וגימיק כזה נע בין אלפיים לארבעת אלפים שקלים רק לחו

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.