טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבת מצווה

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.

מתנפחים בעין כמונים

היה מקרה לא מזמן שפורסם בעיתונות האלקטרונית ובכתבה נכתב על מקרה ממש לא נעים שבו נוצר גוויה על פניו של חתן כתוצאה מזיקוק שבער בזמן שהחתן והכלה עברו ע

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

הפעלות לילדים

בימינו ניתן לראות חגיגות ימי הולדת לילדים בצורה שונה מעמי ההולדת שלנו ההורים, היום כבר כמעט ואין מסיבות ימי הולדת משעממות ללא מפעיל מקצועי שמקיים את היום הולדת כפי שהוא רואה לנכון. הבחירה של יום ההולדת מתבצע לרוב על ידי ילד יום ההולדת והוריו שביחד הם בוחרים את הסגנון של האירוע יכול להיות שהאירוע יהיה בסגנון פראטים, יכול להיות שזה יהיה דווקא בסגנון נסיכות אם מדובר על בנות כמובן, הכל לפי בחירתכם. לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות כמה מצבים חדשים שבהם החברה שלנו עומדת בפני בעיה חדשה ומטרידה מאוד שהיא למעשה מעידה רק על האפשרות שבהם רק מי שיש להורים שלו יכולת יכול לחגוג יום הולדת פרטי ומיוחד אשר מפיקים אותו לבד בעזרת מפעילים לימי הולדת שדואגים לאירוע.