טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

מתנפחים

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.

מתנפחים בעין פשחה

בין השלבים הראשונים הוא לשאול ולברר שהאולם ארועים, אליו אתם הולכים להתרשם, נושא בכל התעודות הנדרשות לשם הפעלתו של האולם. שמעתי על לא מעט מקרים בהם ג

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

מתקנים מתנפחים

בדקו האם יש רישון להפעלת הזיקוקים ובנוסף האם יש ברשות המפעיל ביטוח צד ג' - ביטוח למשתתפים והנוכחים באירוע, חשוב מאוד לבדוק לפני שסוגרים עם נותני השירות את הדברים האלו מכוון שאם אדם יפצע או יכווה כתוצאה מהבעירה של הזיקוקים יש אחריות קפידה (בשפה משפטית) על בעלי האירוע, לפיכך ובהתאם לזאת על בעלי האירוע לבקש מנותני השירות להציג את המסמכים והתעודות הרלוונטיות בהתאם.