טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

מתקנים מתנפחים

דברים שלא כדאי להוסיף הם: מפל שוקולד למרות שהוא דוכן שנשמע כיפי ומפתה הוא דוכן שמאוד מלכלך ודורש התעסקות רבה מידי ולכן גם בסוף הפעלת יום ההולדת בחלוקת המתוקים לא כדאי לצרף מפל שוקולד. פופקורן הוא מוצר לא בטיחותי לילדים מתחת לגיל 5 ובנוסף הוא מתפזר ומשתלט על כל ההפעלה, לכן גם מדוכן זה כדאי להימנע. מתנפחים יש להוסיף במידה וההפעלת יום ההולדת מאוד פשוטה וקלילה, בגילאים של 2-4 שנים.

מתנפחים בעמוקה

הפרחת יונים ידוע כאטרקציה יותר וותיקה אבל עדיין נחמדה מאוד המחירים שלה נעים סביב אלפיים שקלים ואינה זולה כלל, היונים מתעופפות להם בטקס החופה ולאחר כ

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

הפעלות לילדים

הדרישה של הילדים ואולי אפילו של ההורים הרבה יותר גבוהה מפעם, היום יום ההולדת מלווה בתפאורות מושקעות, כניסות מרשימות של ילד יום ההולדת (כניסה על כרכרה / שטיח אדום וכו...) משחקים והפעלות ברמה גבוהה מאוד של מקוריות ויצירתיות כאשר ילד יום ההולדת במרכז בהפסקה מוצעים לילדים שולחנות ממתקים מעוצבים, דוכני מזון, מנפחים, מכונת בועות אכילות, שען כבד וקצף שהילדים מאוד אוהבים וכמובן מרכז החגיגה עוגת יום הולדת מעוצבת ומושקעת מבצק סוכר בהתאם למה שאוהב ילד יום השמחה אשר משדרגת את טקס יום ההולדת. אז מה לדעתכם עדיף? יום הולדת של פעם- פשוט ואינטימי או יום הולדת עכשווית מושקעת וגרנדיוזית, כמו בכל דבר, עניין זה טעון בחסרונות ויתרונות אי אפשר להתעלם מהחוויות המיוחדות והמזכרות הנהדרות שצוברים הילדים מחגיגות יום ההולדת הבלתי נשכחות של ימינו, אך אין להתעלם מכך שלא כל הורה יכול להרשות לעצמו להשקיע על מפעילים לימי הולדת למרות שהילד רוצה גם!