מתנפחים בעמיקם

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות ליום הולדת

הפרחת יונים ידוע כאטרקציה יותר וותיקה אבל עדיין נחמדה מאוד המחירים שלה נעים סביב אלפיים שקלים ואינה זולה כלל, היונים מתעופפות להם בטקס החופה ולאחר כחצי שעה חוזרות כולם אל הכלוב המיוחד וחוזרות עם המפעיל למקום מושבם. לאחרונה ניתן לראות בובות אלכוהול ברחבת הריקודים בדרך כלל מציעים את השירות הזה אותם חברות וצלמי מגנטים לאירועים לקהל הלקוחות שלהם, בובות האלו יכולות להגיע בצורות שונות כגון, וודקה, בצורות של חיות ועוד... המחיר שלהם אינו יקר ואם תוסיפו כמאתיים שקלים גם תקבלו בקבוק וודקה שממנה ימלאו לאורחים שתייה חריפה במהלך הריקודים ויהיה נחמד מאוד.

מתנפחים בעמיקם

לעניין האטרקציות לחתונה חשוב להבין שכל מפעיל זיקוקים חייב שיהיה ברשותו רישיון וביטוח, אחרת האורחים שלכם באירוע יהיו פגיעים לאסונות ולא יהיה כיסוי על

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות לבת מצוה

אם וכאשר אתם מחליטים על להזמין את חבילת תמונות מגנטים לאירועים הכוללת את העשן הכבד, הזיקוקים יש לבחור בספקי שירות נפרדים ולא הכל דרך צלם מגנטים לאירועים מכוון שאם תבחרו בנותן שירות המגנטים תקבלו "כולבויניק" כזה שיעשה הכל ביום האירוע ולא יהיה מספיק פנוי לצלם את תמונות המגנטים באירוע שלכם, לכן יש לבחור את ספקים אלו תוך הבנה מה אתם תקבלו במידה ותזמינו את כל החבילה מספק אחד, לא כדאי להתפתה למחיר חבילה נמוך במעט ממחיר השוק ועל ידי כך לקבל שירות פחות מקצועי ביום האירוע, שימו לב! הזול לרוב הוא היקר.