מתנפחים בצורן

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבר מצווה

לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות תרבות ישראלית חדשה אשר לא מייצגת המון מבין התושבים שחיים כאן ולפיכך ובהתאם לזאת התפתחו לה פערים בחברה הישראלית אשר מעידה על מצב לא תקין אשר כולנו נקלענו אליו מבלי שבכלל שמנו לב אליו, יכול להיות שרבים נהנים מכך אבל יש גם כאלו שבוודאי לא נהנים מכך ואלו כל המשפחות מועטי היכולת הכלכלית. הפערים בין ימי ההולדת של אז להיום נועה בת 5 "אמא אני רוצה יום הולדת מיוחדת כמו שהייתה לחברה שלי מיכלי וכמו שעשו לעידו מהגן, אני רוצה היום הולדת הכי טובה בעולם".

מתנפחים בצורן

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל.הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקוםמיד לאחר בח

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות לאירועים

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.