טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבת מצווה

לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות תרבות ישראלית חדשה אשר לא מייצגת המון מבין התושבים שחיים כאן ולפיכך ובהתאם לזאת התפתחו לה פערים בחברה הישראלית אשר מעידה על מצב לא תקין אשר כולנו נקלענו אליו מבלי שבכלל שמנו לב אליו, יכול להיות שרבים נהנים מכך אבל יש גם כאלו שבוודאי לא נהנים מכך ואלו כל המשפחות מועטי היכולת הכלכלית. הפערים בין ימי ההולדת של אז להיום נועה בת 5 "אמא אני רוצה יום הולדת מיוחדת כמו שהייתה לחברה שלי מיכלי וכמו שעשו לעידו מהגן, אני רוצה היום הולדת הכי טובה בעולם".

מתנפחים בצמח

חשוב מאוד לספר לילד שבוע - שבועיים מראש ולא מעבר מכיוון שאצל הילדים תחושת הזמן שונה מאשר אצלינו ההורים והם עלולים לפתח יותר מידי התרגשות שתתפרץ במהל

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

אטרקציות לאירועים

הפרחת יונים ידוע כאטרקציה יותר וותיקה אבל עדיין נחמדה מאוד המחירים שלה נעים סביב אלפיים שקלים ואינה זולה כלל, היונים מתעופפות להם בטקס החופה ולאחר כחצי שעה חוזרות כולם אל הכלוב המיוחד וחוזרות עם המפעיל למקום מושבם. לאחרונה ניתן לראות בובות אלכוהול ברחבת הריקודים בדרך כלל מציעים את השירות הזה אותם חברות וצלמי מגנטים לאירועים לקהל הלקוחות שלהם, בובות האלו יכולות להגיע בצורות שונות כגון, וודקה, בצורות של חיות ועוד... המחיר שלהם אינו יקר ואם תוסיפו כמאתיים שקלים גם תקבלו בקבוק וודקה שממנה ימלאו לאורחים שתייה חריפה במהלך הריקודים ויהיה נחמד מאוד.