מתנפחים בצפת

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לימי הולדת

בכל אירוע טוב שיהיו אטרקציות בלתי נשכחות! מתים להפתיע את האורחים שלכם עם מתקנים מתנפחים? כל בידור משובח צריך להיות כיפי. אם תעמידו עבור האורחים כל מיני משחקים, אתם יכולים להיות בטוחים שכל האירוע יהפוך לחוויה בלתי נשכחת ושהחברים שלכם יכייפו מאוד. מה הטעם לתכנן עוד מסיבת רווקים לא מעניינת? אם אפשר להיות יצירתיים? זקוקים לכל אינפורמציה על טאבון? מה לגבי מסיבה בסגנון מוגדר? עכשיו, דרך טובה וקלה לערוך מסיבה מעניינת, היא בעזרת קונספט. בוחרים מראש נושא מוגדר, וכך בוחרים את תפאורה, התחפושות ואת הדברים האחרים. הכל אפשרי, גם אתם יכולים לערוך חתונה חלומית. כבר בחרתם נושא למסיבה שלכם? מומלץ לחפש דוכני מזון לאירועים!

מתנפחים בצפת

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה.ובסוף נחלק לי

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

מתנפחים

היה מקרה לא מזמן שפורסם בעיתונות האלקטרונית ובכתבה נכתב על מקרה ממש לא נעים שבו נוצר גוויה על פניו של חתן כתוצאה מזיקוק שבער בזמן שהחתן והכלה עברו על שטיח אדום בדרכם אל החופה לערוך את הקידושין, הפגיעה נוצרה כתוצאה שאחד האורחים התיז ספריי שלג לעבר החתן ובאותו הזמן בערו זיקוקים בשני טורים בשדרת החופה, הספריי המכיל חומר דליק נדלק במהירות ובער וכך נדבק על בגדיו ופניו של החתן וזה היה מחזה לא קל. צלם מגנטים לחתונה שהיה במקום תיעד וסיפק צילומים שלאחר מכן פורסמו בעיתונות ובכתבות שונות שהביאו את המקרה לפרסום. שאר האטרקציות לאירועים תוכלו להזמין ללא חשש וללא אחריות על בטחון האורחים (ראה רשימת האטרקציות למעלה), האטרקציה הפופולרית והמקובלת ביותר באירועים נעשית על ידי צלם מגנטים ואותה אפשר לראות כמעט בכל אירוע, מדובר על צילום תמונות מגנטים לאורחים שמצטלמים ונהנים מפיתוח תמונות במקום על ידי צלם מגנטים מקצועי ואותם תמונות מגנטים נאספים על ידי האורחים ולמעשה זאת המזכרת היחידה והזיכרון שנשאר לאורחים מהאירוע שלכם, דרך טובה לתעד את האירוע ושלא ישכח מהר.