מתנפחים בשלומי

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים

בימינו ניתן לראות חגיגות ימי הולדת לילדים בצורה שונה מעמי ההולדת שלנו ההורים, היום כבר כמעט ואין מסיבות ימי הולדת משעממות ללא מפעיל מקצועי שמקיים את היום הולדת כפי שהוא רואה לנכון. הבחירה של יום ההולדת מתבצע לרוב על ידי ילד יום ההולדת והוריו שביחד הם בוחרים את הסגנון של האירוע יכול להיות שהאירוע יהיה בסגנון פראטים, יכול להיות שזה יהיה דווקא בסגנון נסיכות אם מדובר על בנות כמובן, הכל לפי בחירתכם. לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות כמה מצבים חדשים שבהם החברה שלנו עומדת בפני בעיה חדשה ומטרידה מאוד שהיא למעשה מעידה רק על האפשרות שבהם רק מי שיש להורים שלו יכולת יכול לחגוג יום הולדת פרטי ומיוחד אשר מפיקים אותו לבד בעזרת מפעילים לימי הולדת שדואגים לאירוע.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בשלומי

שילוב פרוטכניקה באירוע הוא דבר נפוץ, ישנם בעלי שמחות שמזמינים זיקוקי דינור בשמיים מחיר של אטרקציה וגימיק כזה נע בין אלפיים לארבעת אלפים שקלים רק לחו


אטרקציות לימי הולדת

כשמתחילה הפעילות מומלץ לסגור את דוכן החטיפים כדי שלא יהיו לילדים הסחות דעת במהלך הפעילות. בתום השעה הראשונה כבר כולם רעבים וזה הזמן ל- 10 דקות של הפסקה, רצוי להכין את הכריכים / פיצות / נקנקיה בלחמניה ומה שמתחשק מראש כדי שלא יגזל זמן בהפסקה ולחלק לילדים כאשר הם כולם יושבים על המחצלת בצורה מסודרת (ניתן לומר לילדים שכל מי שיאכל וישב בצורה מסודרת יקבל שתייה) בדרך כלל מומלץ לחלק טרופיות ולא כוסות שתיה בגלל שהכוס עלולה להתהפך ולתרום לא מעט בלאגן לפעמים בהפעלות לימי הולדת מומלץ ואף רצוי להתמקד ולהיות מפוקסים בכמות האוכל שיש להגיד להורים ולילדים וכמות התוספות לילדים בפעילות, זאת אומרת אם הזמנתם הפעלה גדושה יקרה ומושקעת אין צורך להזמין מתנפחים בובות ענק ועוד תוספות תפלות מסוג זה, להלן כמה דברים כדאי להוסיף ביום ההולדת וכמה שממש כדאי לוותר.