מתנפחים בתענך

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

הפעלות ימי הולדת

לעניין האטרקציות לחתונה חשוב להבין שכל מפעיל זיקוקים חייב שיהיה ברשותו רישיון וביטוח, אחרת האורחים שלכם באירוע יהיו פגיעים לאסונות ולא יהיה כיסוי על כך, אולמות האירועים לרוב לא מעניקות ביטוח לקהל ולאורחים באירוע לפיכך ניתן לראות הרבה אולמות אירועים שלא מוכנים להכניס לאולם שלהם מפעיל ללא רישיון. עשן כבד פופולארי מאוד באירועים בעיקר בריקוד הצמוד של חתן והכלה או כאשר מדובר על בר מצווה או בת מצווה הריקוד יתבצע עם אחד ההורים, המילוי של מכונת העשן הכבד הוא מילוי על ידי קרח יבש ולפיכך יש למפעיל את הצורך להביא קרח יבש ממקום רחוק יותר מיוחד לאירוע, בדרך כלל ניתן למצוא את זאת באזור תל אביבי ואשדוד.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בתענך

אז מה כדאי להוסיף:בהתחלה הפעלת יום ההולדת ובקבלת הפנים כדאי להגיש חטיפים בכמות שתספיק לכיתה ולא לבית ספר שלם, משני סיבות:סיבה ראשונה - יש ילדים


אטרקציות לבת מצוה

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.