מתנפחים בבית עוזיאל

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לארועים

חתונה טובה בישראל - מחפשים לחגוג באווירה אחרת? בתקופה שלנו, מרבית האירועים נראים ממש אותו הדבר; המוזיקה צפויה, בורקסים עבשים ומעט הרקדות. לא הגיע הזמן ליצור משהו שונה לגמרי? מסיבת יום הולדת חדשנית באמת היא חויה טובה שתחקק בזכרון... יש לכם כוח לחגוג מסיבה בסגנון אחר? כמובן, ועכשיו זה ממש פשוט! האנשים שהזמנתם כבר מורגלים בחתונות מסוג זה ולכן הם ישתעממו תוך דק' אחדות מהאירוע שלכם. אם אתם רוצים ליצור אירוע מרהיב באמת ובתמים, אין ספק שיהיה צורך להיות מיוחדים. זה נכון, זה יצריך משאבים, אולם התוצאות הנפלאות בסוף מכפרות על הכל. מחפשים נואשות מידע חשוב על שירותי בר? תקראו כאן!

מתנפחים בבית עוזיאל

כשמתחילה הפעילות מומלץ לסגור את דוכן החטיפים כדי שלא יהיו לילדים הסחות דעת במהלך הפעילות.בתום השעה הראשונה כבר כולם רעבים וזה הזמן ל- 10 דקות של ה

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

הפעלות לימי הולדת לבנות

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.