טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לימי הולדת לילדים

עולם האירועים תמיד היה תוסס ותמיד יהיה, ישנם אירועים כמו חתונות, בר מצווה, בת מצווה, ברית/ה, ימי הולדת, אירועים עסקיים לחברות ואירועים לאנשים פרטיים כולם חוגגים וכיף שכך, לפיכך ובהתאם לזאת אנו רואים לנכון לפרט ולערוך מאמר מסודר בנושא החשוב "איך להיזהר מאטרקציות מסוכנות לאירועים". יש נותני שירות שיודעים לעשות תמונות מגנטים לאירועים לדוגמה ומציעים שירותים נוספים כמו זיקוקים ועוד שלל אטרקציות לפני רצון הלקוח העיקר שירוויחו עוד קצת בלי להתחשב ולהפעיל מחשבה על סיכונים שיכולים להתרחש, לפני הכל יש להבין שאטרקציה באירוע יכולה להיגמר גם רע.

מתנפחים בגשר

שילוב פרוטכניקה באירוע הוא דבר נפוץ, ישנם בעלי שמחות שמזמינים זיקוקי דינור בשמיים מחיר של אטרקציה וגימיק כזה נע בין אלפיים לארבעת אלפים שקלים רק לחו

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

אטרקציות בת מצווה

בין השלבים הראשונים הוא לשאול ולברר שהאולם ארועים, אליו אתם הולכים להתרשם, נושא בכל התעודות הנדרשות לשם הפעלתו של האולם. שמעתי על לא מעט מקרים בהם גני אירועים נסגרו על ידי הרשויות טרם האירוע לו חיכו. מס' המשתתפים זה דבר שתלוי באופי האירוע לו יחלתם. לכן, כדאי לדעת באיזו כמות אורחים מדובר. נתון שעלול להשפיע גם לגביי מחיר וגם לגביי מקום. כדאי לוודא שהגן מתאים למס' האורחים הצפוי לאירוע שלכם.