מתנפחים בהראל

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבר מצוה

ישנם בעלי אירועים שמזמינים את שירות תמונות המגנטים לאירועים ויחד עם זאת גם שירותי אטרקציות נוספות לאירוע כמו קונפטי ועוד... דבר אחד חשוב המון בעלי אירועים לא מבינים הוא שרוב בעלי האולמות לא מאשרים ולא מסכימים לבעלי השמחות להכניס לאולם תותח קונפטי, הקונפטי עבור בעלי האולמות גורם ללכלוך עצום ודורש ניקוי מקצועי לאחר האירוע, לכן אותם אולמות לא מוכנים שיכנס תותח הקונפטי וכתוצאה מכך הרבה בעלי שמחות שהזמינו את השירות נאלצים לשמוע ביום האירוע שאין אפשרות להפעילו ועל מנת למנוע ממכם עוגמת נפש מיותרת יש לבדוק לפני הזמנת השירות האם בכלל יש אפשרות להכניסו לאולם.

מתנפחים בהראל

חברות מגנטים לחתונה רבות מספקות לקהל לקוחותיהם מגוון שירותים בתחום האירועים והחתונות לפיכך ניתן לראות ספקי שירות רבים עם איכותיות שונות, בחירת צלם מ

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

הפעלות ליום הולדת

חשוב לסגור הפעלה ליום הולדת לפחות שלושה שבועות מראש כדי שתוכלו לתאם תאריך שמתאים לכם ופנוי אצל המפעיל. הפעלות ליום הולדת - בחירת מיקום מיד לאחר בחירת המפעיל מומלץ לבחור מקום. ניתן לחגוג בשיטה המסורתית - בבית, אבל צריך להתחשב בעובדה שבגילאים קטנים גם ההורים נשארים וכמובן משוחחים ביניהם, עובדה שיכולה להפריע מאוד לילדים במהלך הפעיליות, פתרון טוב זה להקצות אגף לילדים (בסלון לדוגמה) ואגף למוגרים (בפינית האוכל, במטבח, או מאחורי הילדים), רצוי לפנות רהיטים וחפצים שבירים. בכל זאת - מדובר בילדים וכמובן לפמות מרחב ולנעול את החדרים שלפחות שם ישאר מסודר ונקי.