מתנפחים בחדרה

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

יום הולדת הפעלות

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בחדרה

נקודה אחרונה, תתנסו בעצמכם, רק אתם מכירים את עצמכם הכי טוב. ובגלל זה אתם תוכלו לדעת מהי ההחלטה הכי טובה רצוי לראות ולהתרשם בעצמכם ולשים בצד את חוות


אטרקציות לימי הולדת

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.