מתנפחים בחלוץ

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

מתנפחים

בסיום הפסקת האוכל ניתן לעבור עם שקית ולאסוף את כל שאריות המזון והאשפה כדי שיהיה לאותם מפעילים ליום הולדת שטח נקי ומסודר להמשך פעילות יום ההולדת. כשמסתיים החלק השני של יום ההולדת אחרי טקס העוגה זה הזמן לחלק לילדים את כל המתוקים. ניתן לחלק את עוגת יום ההולדת, שיפודי ממתקים/ שלוקים / ארטיקים / שערות סבתא / שקית ממתקים ועוד... כך הילדים יוצאים עם הרגשה מתוקה מיום ההולדת והם במילא אחרי ארוחה ולפני ציחצוח השיניים כך שזה הזמן הטוב ביותר לחלק את כל המתוקים.

מתנפחים בחלוץ

יש בתחום אולמות ארועים שיכולים להציע לכם עסקאות חבילה כגון: מוסיקה, וידאו, קייטרינג, תאורה וכדומה.פרסונליזציה היא דבר חשוב לחלק מהאנשים, יש אנשי

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות למסיבות

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.