מתנפחים בטייבה

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.

מתנפחים בטייבה

בנוסף מומלץ לתת לילד יום ההולדת לשוחח יום יומיים לפני היום המיוחל עם המפעיל ולשמוע מפיו מה הוא הולך לחוות ביום ההולדת, זו כבר התחלה של חברות טובה שר

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות לבר מצווה

אין ספק שהחלק החשוב ביותר הוא בחירת המזון! אורחים לא רעבים, הם גם אורחים שבעי רצון, מסיבה זו לא תרצו להזניח את הפרט של הקייטרינג. באמצעות מזון גורמה, יש לכם אפשרות לשדרג בקלות את החתונה שלכם באופן ניכר. כמעט כולנו ניסו בעבר את האוכל הרגיל - חתיכות בשר לא מזוהה ובירה מכבי. אולי מספיק? עם אוכל גורמה ואלכוהול מוצלח, תוכלו לחגוג אחרת.