מתנפחים ביגל

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לבת מצווה

הפרחת יונים ידוע כאטרקציה יותר וותיקה אבל עדיין נחמדה מאוד המחירים שלה נעים סביב אלפיים שקלים ואינה זולה כלל, היונים מתעופפות להם בטקס החופה ולאחר כחצי שעה חוזרות כולם אל הכלוב המיוחד וחוזרות עם המפעיל למקום מושבם. לאחרונה ניתן לראות בובות אלכוהול ברחבת הריקודים בדרך כלל מציעים את השירות הזה אותם חברות וצלמי מגנטים לאירועים לקהל הלקוחות שלהם, בובות האלו יכולות להגיע בצורות שונות כגון, וודקה, בצורות של חיות ועוד... המחיר שלהם אינו יקר ואם תוסיפו כמאתיים שקלים גם תקבלו בקבוק וודקה שממנה ימלאו לאורחים שתייה חריפה במהלך הריקודים ויהיה נחמד מאוד.

מתנפחים ביגל

צלם מגנטים לחתונה ותמונות מגנטים לבת מצווה הינה אטרקציות טובה ועדינה אשר לא מלווה בסיכונים רבים כמו שאר האטרקציות שמחוברות לחשמל כמו עשן כבד, או למש

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות ליום הולדת

בנוסף מומלץ לתת לילד יום ההולדת לשוחח יום יומיים לפני היום המיוחל עם המפעיל ולשמוע מפיו מה הוא הולך לחוות ביום ההולדת, זו כבר התחלה של חברות טובה שרק יכולה להועיל לילד השמחה בכל אותם הפעלות לימי הולדת לילדים להלן רשימת קניות: מפות אל בד, מפיות, צלחות, כוסות, חטיפים מלוחים, ופחות ממתקים, כתר ליום ההולדת, בלונים, בגד חגיגי לחוגג וכמובן לעוגה סכין, נרות, מצית וזיקוק, נחמד לסיים את טקס העוגה עם תותח קונפטי איכותי, ארגז גדול למתנות (כמובן של הכלים החד פעמיים יכולים להיות בהתאם לסגנון שנבחר ביום ההולדת) הגענו ליום המרגש - הרי הוא יום ההולדת מומלץ להגיש את החטיפים בתחילת הפעולות בכמות נורמאלית עד שמתחילה הפעילות האורחים מנשנים חטיפים ולרעבים שבינהם נרגעת הקיבה עד ההפסקה. (כולנו יודעים שכשהילד רעב הוא הופך להיות טיפה חסר סבלנות דבר שלא יועיל לו בפעילות)