מתנפחים ביפיע

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

הפעלות לבת מצווה

האטרקציות הפחות נפוצות באירועים הם: קריקטוריסט, סידורי בלונים למבוגרים, זיקוקי דינור, הפרחת בלונים ועוד... האטרקציות האלו פחות נפוצות באירועים בעיקר עקב המחיר הגבוה שלהם וההספק הלא כל כך מספק, זאת אומרת כאשר אנו מזמינים לאירוע שלנו קריקטוריסט ניתן לראות שיש תור ארוך אבל כל אדם מחכה למעלה מ- 20 דקות ולכן אנחנו מבינים שהאטרקציה הזו לא מתאימה כל כך לאירועים, מכוון שמי רוצה שאנשים ימתינו בתור בזמן שיש רחבת ריקודים המזמינה אותם להגיע ולמלא אותה בשמחת חיים.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים ביפיע

בטקס יום הולדת פשוט המלווה בעוגת שוקולד ביתי עם קצת סוכריות צבעוניות והרמה על כיסא עם כל החברים יום הולד אינטימית באווירה צנועה, ביתית וחמימה בעלות


מתקנים מתנפחים

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.