טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

הפעלות לימי הולדת לילדים

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.

מתנפחים בלכיש

בדקו האם יש רישון להפעלת הזיקוקים ובנוסף האם יש ברשות המפעיל ביטוח צד ג' - ביטוח למשתתפים והנוכחים באירוע, חשוב מאוד לבדוק לפני שסוגרים עם נותני השיר

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

הפעלות ליום הולדת

ניתן לחגוג גם באולם מושכר, מומלץ לעשות סבב מראש ולבדוק שהמקום מתאים לפעילות ורחב מספיק. (עמוד במרכז החדר עלול להפריע מאוד). שימו לב - אם האולם מציע דוכנים ואטרקציות כמו כן גם המפעיל שבחרתם כדאי לבדוק שלא קיימת כפילות, דבר שעלול לחסוך לכם כסף. וכמובן מומלץ להתמקם רחוק ממגרש משחקים ומתקנים אחרים (לא כדאי שמגרש המשחקים יהווה מתחרה למפעיל ביום ההולדת) חשוב לדאוג למחצלת, שולחנות, כיסאות וגנרטות. לאחר שבחרנו מקום ומפעיל הגיע העת והזמן לבשר לילד יום ההולדת על ההפקה המיוחלת.