מתנפחים בכפר סילבר

טלפון: 077-6049304

מתנפחים
מתנפחים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

אטרקציות לחתונה

תנסו להימנע ממצב שמשתתפי האירוע שלכם יתחילו להרגיש מחנק וצפיפות במהלך הארוע, אך מצד שני לא תרצו שיקרה מצב שכמות המוזמנים שלכם עלולה להיות קטנה ביחס למידותיו של גן האירועים ואז תתקבל אשליה שיש ארוע דל באורחים. אולמות אירועים בראשון לציון - חבילות הכל כלול, למי זה שווה?

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מתנפחים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מתנפחים בכפר סילבר

2013 הייתה שנה די טובה לנו הישראלים, היה לנו שקט במדינה והמצב הביטחוני היה סביר, לא היו מאורעות שאילצו אותנו לשנות תוכניות ובטח שלא אירועים שתכננו ל


אטרקציות לבר מצווה

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.