טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות לבר מצוה

מחזיקי מפתחות לאירועים היא אטרקציה מעולה לאירועים, מאחר והיא משלבת מזכרת ומתנה לאורחים שמגיעים לאירוע שלכם, וכדאי לשים לב שהגימיק המצליח ביותר הוא תמונות מגנטים לאירועים מכוון שהוא סוג של מתנה ומזכרת מהאירוע והאורחים נהנים מאוד גם להצטלם וגם לקבל תמונה מתנה שבדרך כלל הם מצולמים עם חברים אהובים או בני משפחה קרובים. זיקוקים לאירועים היא אטרקציה בולטת במיוחד ניתן לראותה המון באירועים כמו: חתונות, בר מצווה ועוד... חשוב לומר כמה מילים על האטרקציה הזו, את הפעלת הזיקוקים יש לבצע על ידי אדם המוסמך לזה הכוונה היא לאדם המחזיק ברישיון בתוקף - הפעלת זיקוקים במדינתנו היא אך ורק על ידי אדם המתאים ביותר לכן יש לבדוק היטב כאשר אתם בוחרים מפעיל זיקוקים לאירוע שלכם, וכדאי לכם לבחור באנשי מקצוע בעלי רישיון בתוקף ובנוסף חשוב מאוד שתהיה אחריות לאותו מפעיל זיקוקים, האחריות כוללת ביטוח צד ג' במקרה של נזק לגוף האדם או נזק ברכוש שנגרם על ידי הפעלת הזיקוקים לכן חשוב מאוד האחריות ואם אתם מקיימים מגעים עם חברת זיקוקים לאירועים שאין ברשותה אחריות לצד שלישי עבור כל נזק שיכול להיגרם אז אין לכם מה להמשיך את המגעים איתו ויש לעבור למפעיל זיקוקים אחר.

מתנפחים במנרה

ישנם סיפורים רבים על מקרים כאלו ואחרים שאנשים שנכחו באירוע נפגעו כתוצאה מאטרקציות וגימיקים סביבם, מקרה ידוע היה לפני מספר שנים בודדות שבו חתן וכלה ה

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

אטרקציות לאירועים

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.