טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

הפעלות ימי הולדת

בימינו ניתן לראות חגיגות ימי הולדת לילדים בצורה שונה מעמי ההולדת שלנו ההורים, היום כבר כמעט ואין מסיבות ימי הולדת משעממות ללא מפעיל מקצועי שמקיים את היום הולדת כפי שהוא רואה לנכון. הבחירה של יום ההולדת מתבצע לרוב על ידי ילד יום ההולדת והוריו שביחד הם בוחרים את הסגנון של האירוע יכול להיות שהאירוע יהיה בסגנון פראטים, יכול להיות שזה יהיה דווקא בסגנון נסיכות אם מדובר על בנות כמובן, הכל לפי בחירתכם. לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות כמה מצבים חדשים שבהם החברה שלנו עומדת בפני בעיה חדשה ומטרידה מאוד שהיא למעשה מעידה רק על האפשרות שבהם רק מי שיש להורים שלו יכולת יכול לחגוג יום הולדת פרטי ומיוחד אשר מפיקים אותו לבד בעזרת מפעילים לימי הולדת שדואגים לאירוע.

מתנפחים במגשימים

סיבה שניה- ברגע שכולם מגיעים והפעלת יום ההולדת מתחילה יש לסגור את הדוכן הזה גם כדי שיצברו רעב עד ההפסקה למען הסדר והארגון עד ההפעלה שלא יפריע למפעיל

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

הפעלות לימי הולדת לילדים

חוגגים אירוע מתקרב ?... חושבים להזמין אטרקציה משעשעת לשדרוג האירוע?... כדאי שתבינו יותר על הנושא ועל תחום הגימיקים שנוהגים להזמין היום בעלי השמחות והאירועים. כולם כבר מכירים את הזיקוקים לרחבת הריקודים/לחופה או לכל אירוע אחר. דבר אחד או שניים שחשוב שבעלי שמחות ידעו שהשירות הזה מחוייב לפי הוראות מדינת ישראל ברשיון להפעלת זיקוקים שהונפק על ידי משרד העבודה והרווחה ואסור לכל מיני נותני שירות שונים בתחום האטרקציות לאירועים להפעיל את הזיקוקים ובטח שלא להפעיל את הזיקוקים בסביבת אנשים כמו למשל בחתונה או בכל אירוע אחר, בנוסף לרשיון מחייב החוק בישראל את מפעיל הזיקוקים להיות מכוסה בביטוח צד ג', זאת אומרת שאם חלילה אדם נפגע כתוצאה מהאש ומהזיקוק יהיה אותו אדם שנפגע מכוסה על ידי חברת ביטוח.