טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

השכרת מתנפחים

כשתייה להפסקה מומלץ לחלק לילדים טרופית כך שומרים על סדר ואירגון הרי כוס שתייה עלולה ללכלך המון, טרופית שומרת על הסטטיקה במהלך ההפעלה. ובסוף נחלק לילדים קצת מתוקים כמו לדוגמא סוכריות גומי ולא בשיפוד (קצת מסוכן) או שערות שבתא בגדלים נורמאלים ולא ענקיים אם כל אותם מפעילים לימי הולדת חילקו המון הפתעות ופרסים במהלך הפעילות או דיסק אין צורך להוסיף שקית הפתעה משלכם כך תחסכו הרבה כסף בין 200-500 שקלים וגם לא תעמיסו יותר מידי על הילדים ועל ההורים.

מתנפחים בניר אליהו

אז מה כדאי להוסיף:בהתחלה הפעלת יום ההולדת ובקבלת הפנים כדאי להגיש חטיפים בכמות שתספיק לכיתה ולא לבית ספר שלם, משני סיבות:סיבה ראשונה - יש ילדים

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

אטרקציות לארועים

ברצונכם לדעת על ארועים חדשניים? רק חושבים על דרכים להפוך כל אירוע רגיל לארוע מיוחד? בקרו ותתחילו להשתמש בכל הטוב שנמצא שם עבורכם. תפיקו מזה את המיטב! האישה ילדה וצריך למצוא מקום לברית? מפתחים מיגרנה רק מלהתעסק עם מציאת מקום לאירוע? סביר להניח שיהיו הרבה ארועים אותם יהיה לנו חשוב לחגוג במסגרת גדולה עם כל האנשים הכי יקרים לנו: אחות, אח, אחיינים, חברים טובים שלנו, חברים לעבודה ואפילו שכנים. מסיבה זו, הפקת ארוע בצורה שתתאים לנו בצורה הכי טובה היא לרוב משימה מורכבת. במאמר הקצר שמולכם יש מספר עצות שלי להפיכת כל מסיבה לאירוע שאתם לא תשכחו. צריכים עזרה עם תל אביב אירועים? ריכזנו לכם כמה עצות טובות להתחלה: