טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

אטרקציות בת מצווה

אין ספק שהחלק החשוב ביותר הוא בחירת המזון! אורחים לא רעבים, הם גם אורחים שבעי רצון, מסיבה זו לא תרצו להזניח את הפרט של הקייטרינג. באמצעות מזון גורמה, יש לכם אפשרות לשדרג בקלות את החתונה שלכם באופן ניכר. כמעט כולנו ניסו בעבר את האוכל הרגיל - חתיכות בשר לא מזוהה ובירה מכבי. אולי מספיק? עם אוכל גורמה ואלכוהול מוצלח, תוכלו לחגוג אחרת.

מתנפחים בניר ח"ן

בסיום הפסקת האוכל ניתן לעבור עם שקית ולאסוף את כל שאריות המזון והאשפה כדי שיהיה לאותם מפעילים ליום הולדת שטח נקי ומסודר להמשך פעילות יום ההולדת.כש

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

מתנפחים לאירועים

היה מקרה לא מזמן שפורסם בעיתונות האלקטרונית ובכתבה נכתב על מקרה ממש לא נעים שבו נוצר גוויה על פניו של חתן כתוצאה מזיקוק שבער בזמן שהחתן והכלה עברו על שטיח אדום בדרכם אל החופה לערוך את הקידושין, הפגיעה נוצרה כתוצאה שאחד האורחים התיז ספריי שלג לעבר החתן ובאותו הזמן בערו זיקוקים בשני טורים בשדרת החופה, הספריי המכיל חומר דליק נדלק במהירות ובער וכך נדבק על בגדיו ופניו של החתן וזה היה מחזה לא קל. צלם מגנטים לחתונה שהיה במקום תיעד וסיפק צילומים שלאחר מכן פורסמו בעיתונות ובכתבות שונות שהביאו את המקרה לפרסום. שאר האטרקציות לאירועים תוכלו להזמין ללא חשש וללא אחריות על בטחון האורחים (ראה רשימת האטרקציות למעלה), האטרקציה הפופולרית והמקובלת ביותר באירועים נעשית על ידי צלם מגנטים ואותה אפשר לראות כמעט בכל אירוע, מדובר על צילום תמונות מגנטים לאורחים שמצטלמים ונהנים מפיתוח תמונות במקום על ידי צלם מגנטים מקצועי ואותם תמונות מגנטים נאספים על ידי האורחים ולמעשה זאת המזכרת היחידה והזיכרון שנשאר לאורחים מהאירוע שלכם, דרך טובה לתעד את האירוע ושלא ישכח מהר.