טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
מתנפחים
מתנפחים

מתקנים מתנפחים

הפרחת יונים ידוע כאטרקציה יותר וותיקה אבל עדיין נחמדה מאוד המחירים שלה נעים סביב אלפיים שקלים ואינה זולה כלל, היונים מתעופפות להם בטקס החופה ולאחר כחצי שעה חוזרות כולם אל הכלוב המיוחד וחוזרות עם המפעיל למקום מושבם. לאחרונה ניתן לראות בובות אלכוהול ברחבת הריקודים בדרך כלל מציעים את השירות הזה אותם חברות וצלמי מגנטים לאירועים לקהל הלקוחות שלהם, בובות האלו יכולות להגיע בצורות שונות כגון, וודקה, בצורות של חיות ועוד... המחיר שלהם אינו יקר ואם תוסיפו כמאתיים שקלים גם תקבלו בקבוק וודקה שממנה ימלאו לאורחים שתייה חריפה במהלך הריקודים ויהיה נחמד מאוד.

מתנפחים בקלנסווה

חתונה טובה בישראל - מחפשים לחגוג באווירה אחרת? בתקופה שלנו, מרבית האירועים נראים ממש אותו הדבר; המוזיקה צפויה, בורקסים עבשים ומעט הרקדות. לא הגיע הז

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





מתנפחים

אטרקציות בת מצווה

סיבה שניה- ברגע שכולם מגיעים והפעלת יום ההולדת מתחילה יש לסגור את הדוכן הזה גם כדי שיצברו רעב עד ההפסקה למען הסדר והארגון עד ההפעלה שלא יפריע למפעיל ושלא ילכלך את האולם או את הבית, את החטיפים כדאי להניח על שולחן אחד בנפרד מההורים ולא לייצר צלחת אישית לכל ילד כדי שכל אחד יוכל בעשר דקות שתעניקו להם כמות שהגוף דורש ולא מעבר. בנוסף בהפסקה של כל אותם הפעלות לימי הולדת כדאי להגיש לילדים ארוחה כלילה שלא תסבך אותם מידי ושלא תשרוף המון זמן מזמן פעילות יום ההולדת כמו לדוגמא, פיצה, נקנקיה בחמניה, כריך שוקולד או חומוס כל אלה קל לחלק לילדים מאידך לילדים לא לוקח המון זמן לאכול.