מתנפחים בפתחיה

טלפון: 077-6049304
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מתנפחים
מתנפחים

הפעלות יום הולדת

ישנם סיפורים רבים על מקרים כאלו ואחרים שאנשים שנכחו באירוע נפגעו כתוצאה מאטרקציות וגימיקים סביבם, מקרה ידוע היה לפני מספר שנים בודדות שבו חתן וכלה התקדמו לתוך כניסת החופה שלהם ובזמן הזה שהם צועדים ביחד אחד האורחים ריסס על החתן ספריי "שלג" ובזמן הזה נדלקו והופעלו מספר זיקוקים על ידי צלם מגנטים לאירועים בשדרה שליד החופה וכתוצאה מהמגע של החומר הדליק והאש של הזיקוק נפגע ונכווה קשות החתן, כל האורחים היו המומים לפתע ולא הבינו מה קרה, נוצרה המולה סביב החתן אביו ניסה לעזור לו לכבה את האש מפניו לאחר כמה שניות הצליחו והחתן פונה לטיפול רפואי בבית החולים הקרוב, לאחר כשעה חזר החתן עם משחה על פניו ונמשכה החופה מאותו הרגע שנעצרה.

מתנפחים בפתחיה

ברצונכם לדעת על ארועים חדשניים? רק חושבים על דרכים להפוך כל אירוע רגיל לארוע מיוחד? בקרו ותתחילו להשתמש בכל הטוב שנמצא שם עבורכם. תפיקו מזה את המיטב

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







מתנפחים

אטרקציות ליום הולדת

לגבי ההורים- בהתחלה ניתן להגיש שתייה חמה/ קרה בשולחן נפרד מהילדים- רצוי לא להגיש בנתיים עוגות / עוגיות / סוג אחר של אוכל להורים כי הילדים יכולים להתפתות לאכול וזה הורס את הסדר והארגון שדיברנו עליו בתחילת המאמר. רק בהפסקת האוכל ניתן להגיש להורים מכל טוב עוגיות יכולות להספיק או אפילו האוכל שמגישים לילדים אבל המשקיענים מוזמנים לכבד את ההורים בהפסקה במוקרמים, פשטידות, עוגות ועוגיות טובות. בסוף ההפסקה גם דוכן האוכל להורים נסגר מאותן הסיבות שציינו קודם- סדר וארגון במהלך פעילות שמקימים אותם מפעילים לימי הולדת. מקווה שעזרתי והענקתי לכם טיפים טובים שיכולים להועיל בהחלטותיכם לגבי הגשת האוכל ביום ההולדת.